Re: SB live a podzial sygnałow i czestotliwosci?

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 23:04:35 MET

Kaz K się wziął i wyklepał:

> Czy wyjscia do glosnikow w systemie 5.1 w/w karcie maja jakis filtr pasma
> przepuszczajacego tylko okreslone czestotliwosci. Jesli tak to czy ktos z
> Kolegow wie jak to wyglada i moze podac jakie to sa zakresy. Robie
> wmacniacz oraz kolumny do w/w i nie wiem czy musze stosowac filtry dolno i
> gorno przepustowe . Jakie zastosowac glosniki do przednich i tylnych
> satelit oraz do suba i srodkowego glosniczka.

Polecam ci sterowniki "kx" do SBLive.
Pozwalają zrobić z sygnałem dokładnie to co Ty chcesz - konstruujesz w nich
cały program działania DSP (wszytsko miło i przyjemnie graficznie), ja
pamiętam miałem 10 pasmowe korektory graficzne osobne na każdy głośnik +
filtry z efektami i cośtam jeszcze...

--
scx