Jaki zasilacz?

Autor: Luk <luk_p77_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 22:03:37 MET

Po zakupie Radeona 9800 PRO okazalo sie ze niestety bede musial dokupic
jeszcze zasilacz. Mam nadzieje ze to pomoze bo mam narazie vpu recovera na
karku i zwiechy komputera. Po wielu probach i roznych zmianach w koncu udalo
mi sie uzyskac stabilnosc ale tylko gdy nie odpalam zadnych gier.
Moj sprzet:
AMD Burton 2500+, MSI KT4AV, 1024 MB ram (obsadzone 3 sloty), HDD 80 GB
SATA, CD-RW, DVD-RW, SB Live! - nie stosuje oc
Jaki zasilacz kupic? Jakiej mocy, jakiego producenta? Moge wydac ok 150 zl.
Zastanawiam sie nad Chieftec HPC-360-202 DF - jak ten zasilacz sie spisuje?

Pozdrawiam

Luk