Re: Dysk w XP z i bez SP1

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 13:23:08 MET

> Nie zawsze się udaje u mnie niby wszystko było ok ale system niestety chwilę
> przed logowaniem po prostu stawał i nic się nie dało zrobić :(

Ja takie rzeczy robię codziennie:
jak mi HD pada, to przecież nie będę
stawiał systemu, bo na tyle PC, co mam,
to bym się nie wyrobił nigdy.

Takiego przypadku, jak Ty nie miałem, ale:
w większości robiłem to na NT4. Kilkanaście
(może) razy robiłem obraz XP Pro i też wszystko ok.

Mnie Ghost nie zawiódł (ostatnio używam 10-ki)
- ale widocznie nie wszystko idzie tak łatwo.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* ]