Re: Apire 3610 i wifi

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 11:14:00 MET

Dnia 2006-03-11 10:53:43, encja *Braders* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Bo jest bardzo slaba, mam innego notka z intelkiem i bez porownania. Chyba,
> ze ktos zna sposob na podkrecenie tego braodcoma.

Może Ci to nic nie dać.
Część notebooków, mimo że ma kartę wifi na miniPCI, to ma antenę
poprowadzoną wokół matrycy. Jeśli nie masz takiej anteny w swoim, to
sama wymiana karty może Ci nic nie dać.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]