Wiatrak w drukarce.

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 10:10:32 MET

Witam wszystkich !

Mam problem, z którym może ktoś się już spotkał:

1. Pewnej pani w pracy wyciszyłem PC-ta na tyle, że
   teraz przeszkadza jej dość głośny wentylator
   w zasilaczu drukarki FS 1800+. Wentylator rzeczywiście
   trochę 'wyje' i słychać go w cichym pomieszczeniu
   dość znacznie.
2. Po konsultacji z serwisem, okazuje się, że 'ten typ tak ma'.
   Wyłączyć tego nie można (główne chłodzenie zasilacza
   drukarki - jest potrzebne również w trybie 'stand by').
3. A jak by tak zastosować coś cichszego ?
   Może ktoś już to doświadczał ?
   Chodzi o to, że zarówno rozmiar, jak i moc, są nietypowe.

Dzięki za rady.

Pozdrawiam.

--
[ *KW* ]