Re: port LPT drukarka

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 07:19:31 MET

MOST zapodał(-a):
> Czy może paść port LPT w kompie (płyta i865+celek 2,6) w czasie
> podłączania kabla do kompa? Mam takie podejrzenia bo drukarka po
> operacji odłączenia i podłączenia w celu przeniesienia jej na inne
> miejsce zaczeła drukować gubiąc i przesuwajac czcionki. Sterowniki są
> dobre i drukarka sprawdzona na innym kompie też. Natomiast stosując
> przejściówkę LPT USB wszystko jest OK. Chodzi mi o to czy jest to
> możliwe i czy może ktoś też miał taki przypadek. Drukarka to HP
> laserJet 6P. pozdro

Jak drukarka w czasie podłączania była odłączona od prądu - to raczej nic
nie powinno się stać; w sytuacji, gdy urządzenie było włączone - prawdopodobne,
że uszkodził się port LPT.
Twój objaw w drukarce jest jakiś dziwny - przeinstaluj z ciekawości sterowniki.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,