Re: Jaki HDD do zastosowan audio?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 03:17:32 MET

Sander napisał(a):

> To chyba bardzo prosto wyliczyć ... moje FSB to 250MHz.
A mnoznik na pamieciach jaki w takim razie i jakie pamieci?
> Mnie po nic takie FSB, ale tyle można ustawić, jest taka możliwość.
To trza bylo 333MHz odrazu sprobowac poleciec ;)
> Dla mnie liczy się *stabilność* , od kilku(nastu) MHz więcej.
To kwestia plyty... w pracy mam tak samo podkreconego procka ale na
Solteku i tam jest stabilniej nawet mimo nie sparowanych pamieci w
dualu. I jeszcze jedno - ja na tym kompie pracuje a nie bawie sie w OC
da samej frajdy, ze sie uda lub nie (Photoshop, Illustrator, Access etc.)
> Pozatym kiedyś na Celeronie 533A miałem 904MHz,
> a to 69.6% więcej, a nie jakieś śmieszne 50% ;)
A te stare celerony to nie mialy przypadkiem tak, ze przy podkreceniu
robily sie mniej wydajne zamiast na odwrot??
W sumie logiczne... ;)

Ppzdr, OMSON