Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 11 Mar 2006 - 02:06:43 MET

Dnia 2006-03-11 00:28:57, encja *Leszek K.* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> U mnie w pracy długi czas K6-2 (300MHz) chodziła bez wiatraka (spalił
> się). Owszem jak mu się dało popalić (filtrowanie olbrzymiej bazy w
> accesie)to potrafił się zawiesić, ale do normalnej pracy..

K6-2 były wykonywane w technologi 250 nm i 180 nm (K6-2+). Zwłaszcza ten
drugi był zimny jan Norweżka ;)
Ale pierwsze modele K6 (do 200 MHz) były 300nm i naprawdę solidnie się
grzały. Bez wiatraka trup na miejscu.

Tak dodając do wątku: daaawno temu miałem Am5x86 160 MHz (dość
podejrzany ;)). Po wymianie na K6 poszedł do zaprzyjaźnionej hurtowni
wystawiać faktury. Może ze 2 lata temu instalowałem tam nowy system
informatyczny, nowe komutery - i dziadek miał zostać złomowany (co można
dzisiaj zrobić z kompem, który ma 16MB RAM;). Otwieram - a tam procesor
goły - cooler leży na podłodze obudowy pokryty metrem kurzu. Procek bez
żadnego chłodzenia przepracował dobrych pięć lat.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]