W Asusie A7N8X-X cos piszczy

Autor: <<>> Gozdek <<>> <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 23:03:17 MET

Mam plyte glowna ASUS A7N8X-X na nForce2 400 i zauwazylem ze naplycie cos
piszczy
nie jest to pisk glosny, ale jak przyloze ucho do obudowy to sluchac wlacza
sie na jakas 1 sekunde i potem z 5 sekund przerwy, ale roznie z czasem tym
bywa. Dodam tylko ze jak podlacze wzmacniacz do karty dzwiekowej
(zintegrowanej Realtek ALC650) i podglosnie go na maxa to jak zaczyna na
plycie cos piszczec to tez slychac w glosnikach. Czy to wina karty
dziwekowej dodam ze zabardzo mi to nie przeszkadza, bo malo kiedy daje
glosniki na "full" ale ciekawi mnie to piszczenie.
Wie ktos o cohcodzi?

Pozdro!

--
--------