HP LaserJet 5 - wiatrak

Autor: ArteQ <arteq_at__LUBIE_SPAM_arteq.org>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 22:04:50 MET

Witam.
Kupiłem używaną drukarkę LJ 5 i wszystko jest z nią cacy poza jednym
szczegółem. Mianowicie wiatrak od chłodzenia kręci się cały czas i za nic w
świecie nie chce sobie odpocząć. Normalnie taki wiatraczek po iluś-tam
minutach bezczynności drukarki powinien się wyłączyć i całość powinna
przejść w stan "uśpienia". No a u mnie mieli to powietrze i mieli. W opcjach
menu jest pozycja dotycząca oszczędzania prądu - nawet jak jest włączona to
na wyświetlaczu pokazuje się tylko napis, że oszczędzanie prądu włączone
natomiast wiatrak kręci dalej.

Moje pytanie: co z tym moge zrobić, bo zakładam że to nie jest normalne
zachowanie. Może to jakaś pierdoła, którą można naprawić samemu? Wizyta w
serwisie raczej nie wchodzi w rachubę, bo pewnie skasowali by mnie więcej
niż ta drukarka jest warta.

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org