Re: Notebook do 3tys?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 20:49:45 MET

Dnia 2006-03-10 19:50:10, encja *Czajson* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> IBM seria T. Jest bezpieczny jak sejf.

Jak gdzieś znajdziesz nowego za 3k, daj mi znać :)
T23 mojej żony ma już ponad 4 lata, a ja nie mogę znaleźć powodu, żeby
się go pozbyć...

> Niektórzy nie polecają :)

Nie znają się ;)

> Zapomniałeś o jednej, chociaż trochę innej - Apple

Fakt - gruby błąd. Ale to grupa *pecet*, po co ktoś ma mnie wysyłać na
drzewo za OT czy NTG

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]