Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: MarekP <niedam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 20:34:17 MET

Czajson napisał(a):
> Użytkownik "MarekP" <mpojc@poczta.usun.onet.pl> napisał w wiadomości

> A może jest na tyle staroświecki ( ja to nazywam "stary komuch") i nie
> potrafi zrozumieć, że coś jest lepse, nowocześniejsze, ma lepszą
> architekturę, a Intel nie potrafi zrobić topowego produktu (P4) lepszego od
> architektury PentiumM?
>
> pozdrawiam

Obawiam sie, ze to nie to. Nasz sysop jest po MIT, wiec akurat
nieswiadomosci bym mu nie zarzucil.
Firma tez nie szasta pieniedzmi, bo w uzyciu sa jeszcze m.innymi
jednostki na PII 233. A wiec logika kazalaby kupic tansze AMD....

pozdrowienia
MarekP

ps. Chang pochodzi z Tajwanu - ucieszy sie, gdy uslyszy, ze jest "stary
komuch"