Re: Notebook do 3tys?

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 18:48:41 MET

Czajson napisał(a):

> Zapomniałem dodać a nie wiem czy to akurat istotne - tańsze IBM nie mają
> Touchpada (dotykowego do sterowania kursorem). Zamiast tego jest montowany
> Trackpoint znany ze starszych laptopów IBM. Taki mały joystick pomiędzy
> klawiszami :)

a w tym jest touchpad?
napisane jest ze jest, a na obrazku go nie ma, ogladam od jakiegos czasu
te laptopy bo mi sie ten IBM spodobal:) i wlasnie troche sie gubi bo raz
jest ten touch pad raz go nie ma

wlasciwie dla mnie touch pad nie jest az tak konieczny bo i tak nie
wygodnie mi sie go uzywa, wole mysz podlaczyc.