Problem z HDD z laptopa

Autor: Skoczek <skoczek_at_skoczek.com>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 17:41:22 MET

Jak to obejsc ..........

Mam laptopa HP-Compaq nx 9010......... spalił sie zasilacz i wysłał
duże napiecie na płyte i bum.

Całe szczescie dysk jest cały no i moje dane też :) W pracy may
dużo laptopów wiec no problem... wpakowałem dysk do takiego samego
laptopa zeby dane przegrać i tu..... Dramat Debila :)

Komputer woła o hasło zabezpieczające moj HDD. Jestem pewien na
10000% ze nie zakładałem hasła na dysk. Jedyne hasło było na BIOS,
ale ono nie pasuje.

Czy ktoś się juz z tym spotkał i moze jakoś to rozwiązał ?

Dzieki za wszelaką pomoc

Rafał Skoczylas