Re: WinFast PVR

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 14:24:11 MET

Michał Komorowski <k0m0r0w5k1@wp.pl> w wiadomości
<news:durt7o$svc$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Dość istotny, bo pewnie dlatego nie mogę zmienić source :]

Możliwe że tak.

> A da się jakoś z euro na s-video przejśc?!

Da, w co porządniejszym euro-"gniazdku". Tylko musisz uważać przy kupowaniu
przejściówki, w którą "stronę" przepuszcza sygnał. I na ogół jakość jest
dużo lepsza niż przez wejście antenowe - generalnie najlepsza jest na
s-video.

> Próbowałem, nie łapie sukinsyn.

PAL ustawiony? Albo czy próbowałeś na wszystkich standardach obrazu? I na
pewno wideo podaje sygnał (sprawdzałeś na tv)?

--
Pozdrawiam,
  Gargamel