Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 11:06:58 MET

W dniu Thu, 09 Mar 2006 18:36:15 +0100, osoba określana zwykle jako
KrzyHu pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Zgadza sie, tyle że dyskietki są szczególnie podatne na uszkodzenia.

Owszem. Co nie zmienia faktu, że ważnego dokumentu nie trzyma się w
jednym egzemplarzu.

>Miałem na myśli to że w nowych komputerach stacje dyskietek wg mnie
>bezsensu montowane. W starszej generacji sprzętu nie mam nic żeby je
>zostawić (gdyż nie wspierają nowszych technologi). Po prostu nie ma co
>się cofać w rozwoju.

Same stacje - może i owszem. Wsparcie dla nich - bez sensu byłoby usuwać
IMHO. Oszczędność rzędu pewnie trzech centów na krzyż, a potencjalnych
kłopotów dla użytkownika sporo.

--
  Kruk@ -\                   | Girls  are  like  internet domain names, the
          }-> epsilon.eu.org | ones I like are already taken