Re: WinFast PVR

Autor: Michał Komorowski <k0m0r0w5k1_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:52:55 MET

Leszek K. napisał(a):

> setup/device/source

Może ja mam jakąś inną wersję, ale u mnie w config jest tylko
lista wyboru device, i tam jedna pozycja WinFast Video Capture.
Aha, wideo do tunera podłączone jest koncentrykiem, ale mimo
wszystko obraz z kasety powinienem jakoś złapać.
I wogóle jest jakaś alternatywa dla tego PVR? Na płycie, którą
dostałem kiedyś z tym tunerem był zajefajny soft, też WinFasta,
dużo bardziej rozbudowany, pozwalał np. rzucić obraz z tv jako
tapetę na pulpit. Polecicie coś?

Pozdr,

Michał K.