Re: Wrzesień 2006 - koniec ery AMD?

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 08:34:58 MET

MadMan napisał(a):
> .. Odejście od architektury NetBurst jest
> moim zdaniem strzałem w dziesiątkę. Inna sprawa, po co w tą architekturę
> wchodzili mając Tualatina...

Jak to po co? Marketing. Jak to ładnie brzmi: 2GHz, albo lepiej 3GHz. I
to jeszcze nowa technologia nie PIII tylko 4. Mniej uświadomieni łykali
to jak małpa kit. AMD musiał się ratować oznaczeniami coraz mniej
powiązanymi z zegarem. To, że P4 dobrym procesorem nie jest nie
przeszkadza,że nabił intelowi kasę..