tv-out i 2 telewizory

Autor: KSX <k_strzelecBZDURY_at_op.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 07:13:51 MET

Mam kartę graficzna Radeon 7500 z tv-out. Mam 2 telewizory w 2ch różnych
pokojach. Wyjście w radeonach jest nieco nietypowe, więc zmajstrowałem
własnoręcznie rozgałęźnik tv-out -> 2 gniazda s-video.
Czy moge podłączyć do wyjścia tv-out równolegle dwa telewizory ??
Jak mnie pamięć nie myli to spadnie mi dwukrotnie oporność - raz, że karta
moze nie wykryć podłączonych tv, dwa - i to jest zasadnicze pytanie, czy
nie spalę wyjścia tv-out w karcie ?? (ew. wejść w tv ??)
Czy ktoś tego próbował??

--
KSX   [GG]: 490364
_odpowiadając wytnij BZDURY z adresu_