Re: wymiana went. w zasilaczu

Autor: Brodi <madmax81_at__policja_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 15:23:54 MET

> Niestety ten model ma średnice 80 mm, ja potrzebuje 92 :/
ups
w ofercie AC są też 92mm ale cenowo lepiej wypadają Akasa.
Nie ma dużego wyboru 92, ja bym wybierał pomiędzy akasą a papst.

miałem styczność z wieloma wentylatorami i do pracy 24h/365 nie ma cudownego
wentylatora. Ja wole raz na rok rozebrać kompa wyczyścić go i wymienić wszystkie
wentylatory ( przy AC Pro TC 2 koszt 24 zł ) niż kupić akase czy inne cudo (
koszt 100 zł ) i modlić się żeby wytrzymały ( 4 lata przy przeliczeniu ceny ).