Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 23:55:47 MET

JoteR napisał(a):

> PLiterki? Chyba, że Unikod już to załatwił. Za moich czasów nawet
> ConverTable się na tym wykładał. Trza było używać *.rtf.

Problem programowy, do obejścia programowo. :)

> Eee, stacja Timex była AFAIR 3-calowa?

Była... Ale AFAIR poza tym co było do niej podłączone, dało się jeszcze
podpiąć stację 5.25", chociaż oczywiście trzeba było wyprowadzić ją na
zewnątrz. Chyba nawet mam gdzieś jeszcze "Bajtka" z opisem takiej
przeróbki. ;)
Poza tym stacja 3" nie jest aż tak niekompatybilna jak się może wydawać
- wielu (obecnych) posiadaczy Amstrada CPC 6128 dokonuje przeróbki
polegającej na wymianie montowanej standardowo w tym komputerze stacji
3" na najzwyklejszą 3.5". W przeciwieństwie do problemów występujących w
Amidze można spokojnie przenosić pliki w obydwie strony, a poza tym
właściwie bez takiej przeróbki zabawa z tym komputerkiem traci sens - ze
względu na brak nośników nieraz nie można nawet przetestować fabrycznego
napędu 3". Z innych ciekawych upgrade'ów można wymienić modyfikowany ROM
i kontroler HDD - niestety drogi... :)

# /George Orwell - Rok 1984/