Re: Uciazliwy problem.

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 20:00:21 MET

do_mi <do_mi@interia.pl> napisał(a):

> Jak widac nie tylko ja mam taki problem.
>
> Ale pytanie do Ciebie - KaNo - lecisz na default'owym BIOS'ie, tzn.
kupiles
> plyte zamontowales wszystko na niej i nie dotykales sie do BIOS'u, czy
> raczej musiales "cos" tam ustawic?
> Masz przekrecony procek, ale poza tym @CPU to cos wiecej przestawiales w
> Adwance Menu > JumperFree Configuration i Chipset?

Mam ostatnia wersje BIOS-u do tej plyty. Wiekszosc ustawien w JumperFree
Configuration jest zrobiona recznie: FSB, CPU multiplier itd. Timingi dla
pamieci ustawiane sa takze "recznie". Wiecej szczegolow bede mogl podac jak
wroce do domu i bede przy tym komputerze. Dziala on juz od ponad dwoch lat i
nie jestem w stanie podac dokladnie wszystkich ustawien z pamieci.
Pozdrowienia.