Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 18:15:15 MET

W dniu Thu, 09 Mar 2006 18:09:09 +0100, osoba określana zwykle jako
Maciej Bojko pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>1. Dokupię stację dyskietek.

B0ng0

>2. Zamień w powyższym wywodzie "stacje dyskietek" na "stacje dyskietek
>pięć i ćwierć cala" i masz logiczny dowód, dla którego trzeba w każdym
>komputerze bezwzględnie montować stacje pięć i ćwierć cala.

Zaraz zaraz... ktoś sugerował, że w każdym trzeba? Zdawało mi się, że
były raczej głosy, że trzeba wyp.*ić taką możliwość w diabły.

>3. To, że jeden promil komputerów potrzebuje takich stacji, to
>naprawdę nie jest powód, dla którego sto procent komputerów miałoby je
>mieć. Ekonomicznie rzecz ujmując - niepotrzebnie wydane miliony.

Trochę tak, trochę nie. Jeśli chodzi Ci o sam napęd fizycznie - owszem.
Jeśli chodzi Ci o wsparcie dla tegoż - sądzę, że jest to marginalny
koszt.

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Za Tobą pójdą inni
|  Kruk@epsilon.eu.org   |