Re: WinFast TV2000 XP Expert i SB Live i problem z dzwiekiem

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 17:01:20 MET

Witam.

> kupiłem 'se' SB Live ...
> oczywiście jakość dzwieku w porównaniu do tego na
> zintegrowanej płycie(Asus P4P800-E Dlx) jest super, ale ...

Mam pl. gl. Asuas'a ale model P4C800-E Deluxe i takze korzystam z SB Live.
Kilka postow wczesniej opisalem swoj problem z kompem "Uciazliwy problem".
Niektorzy doradzaja mi abym wykrecil tego SB Live'a bo to szajz i m.in. on
moze byc powodem problemu BS'ow.
Ze zintegrowanej dzwiekowki na plycie jeszcze niekorzystalem, poniewaz za
bardzo sie do SB Live przyzwyczailem, a poz tym nie mialem przymusu jej
uzywac.
Jednakze teraz bede musial sie przesiasc na zintegrowana i powim Ci, ze ja
nie slysze az tak wielkiej roznicy (raz odpalilem kompa bez SB Live).
Mam jednak co do SB Live pewne zastrzezenia, bo gdy chcialem cos zgrac ze
zwyklego kasetowca (wieza) poprzez line-in to nagrywany dzwiek byl bardzo
cichy. Nic nie moglem zrobic aby bylo glosniej nagrane i dlatego wtedy raz
odpalilem kompa na zintegrowanej dzwiekowce - nagrany material (w formacie
mp3) byl super.
Jeszcze jedno do karty SB Live, jak ogladam filmy, to za kazdym razem musze
rozkrecic glosniki na na polowe zakresu, aby dzwiek byl dobrze slyszalny.
Nie jestem przygluchy, ale CD-AUDIO uszczony na tej samej wiezy na 1/4
zakresu dzwieku jest dwa razy glosniejszy niz dzwiek puszczony na wieze
przez line-out SB Live.

P.S. Jednakze material (mpeg) nagrany przez line-in SB Live, z
wykorzystaniem Technotrenda, jest bardzo dobrze slyszalny.

Pozdro.
do_mi