Re: Uciazliwy problem.

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 13:58:17 MET

Witam.

> To problem softwareowy - zainstaluj wszystkie sterowniki na nowo,
> najnowsze
> lub inne wersje. Szczegolnie od plyty glownej, ale reszta tez istotna.

No i zrobila nam sie niezla dyskusja.
Niektorzy twierdza, ze to problem przerwan (hardware'u), inni zas, ze
software'u.
Co do ponownej instalacji WinXP to robilem to juz ok. 8 razy (wczoraj 4 x i
przedwczoraj 4 x) i nie uzywalem caly czas tych samych sterownikow, z
wyjatkiem sterow do Raid SATA Promise FT, grafiki i Technotrenda.
Ale podsumowujac, to Winda prawie wszystko instaluje autoamtycznie sama,
wiec pomijajac w/w urzadzenia nie zostaje nic innego jak sieciowka i SB
Live.
Sam juz nie wiem co robic, pomysly mi sie skonczyly :(

Pozdro.
do_mi