Re: Uciazliwy problem.

Autor: do_mi <do_mi_at_interia.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 13:42:16 MET

Witam jeszcze raz.

> To nie ma zwiazku z przerwaniami w ogole, to po prostu zle sterowniki
> w szerokim znaczeniu slowa zle - czyli za stare, za nowe, zle
> zainstalowane,
> nieprawidlowe itd.

Tos mnie userze zaniepokoil jeszcze bardziej :|
Jak moga byc sterowniki nieprawidlowo zainstalowane?
Wrzucam plytke do napedu, wskazuje sciezke dostepu, instal i leci.
Przeciez nie ma tu zadnej filozofii.
Zgodze sie z Toba, ze moga byc zbyt nowe, ale w wiekszosci uzywam troszke
starszych driverow, lub tych, ktore producent odrzucil do sprzetu.

Pozdro.
do_mi