Re: blue screen IRQL win xp

Autor: Skorupa <skorupaNOSPAM_at_poczta.nom.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 11:05:56 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> To w zasadzie nowy komputer...
>
> Testowałeś go Memtestem86+ i Prime95? Może pamięci są
> uszkodzone/źle skonfigurowane albo chłodzenie nawala.

Pamięci nie testowałem, wentylator śmiga jak trzeba (tem ok 37*C)

> Jaki masz zasilacz?

zasilacz też mam nowy (400)

> Warto też usunąć karty bezprzewodowe -- często ich sterowniki
> są marnie napisane -- i zobaczyć, czy błędy znikną.

Karty w poprzedniej konfiguracji chodziły dość dłógo bez problemów, ale
posprawdzam.

> Co do przerwań, to dąż do tego, by *BIOS* pokazywał dla
> każdej karty instalowanej w systemie unikatowe przerwanie
> w razie możliwości. Zintegrowanymi urządzeniami się nie
> przejmuj, producent najpewniej zadbał o ich zgodność
> z dzieleniem przerwań. Tak samo nie przejmuj się co
> Windows pokazuje w przerwaniach. Przydzielanie przerwań
> zmienia się przekładając karty w slotach PCI (przerwania
> są na swój sposób skojarzone z konkretnymi gniazdami).

Przed chwilą instalowałem nowszy sterownik do karty dzwiękowej, podczas
próby odinstalowanai komputer bluescreenował z tym samym błędem.

W Podglądzie zdarzeń jedyny błąd jaki jest to: Zainicjowanie nie
powiodło się, ponieważ transport odmówił otwarcia adresów początkowych.
Źródło NetBit. Przed tym błędem było: Nastąpił ponowny rozruch komputera
po operacji wykrywania błędów. Wyniki tej operacji były następujące:
0x0000000a (0x0044006c, 0x00000002, 0x00000001, 0x80513437). Zrzut
zapisano w: C:\WINNT\MEMORY.DMP. Źródło Save Dump