Re: Czy taki kontroler pozwoli korzystac z 200GB ?

Autor: gina.gina <gina.gina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 10:47:03 MET

Telemach <tvforyouWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> dyski tylko do 80GB to czy ten kontroler pozwoli na korzystanie z dyskow o
> pojemnosciach 120GB lub wyzej ?
>
> Juz nie chodzi o transfery tylko o posiadanie mozliwosci dostepu to pelnej
> pojemnosci dysku twardego w komputerze klasy PII lub PIII

A może coś bardziej uniwersalnego np na USB

Zalety:
1. Widzi bez problemu duże dyski >200GB,
2. Zasilanie własne(w komplecie) lub z PC (molex),
3. Obsługuje 3,5" i 2,5" urżądzenia - w egzemplarzu który kupiłem
   jest przejściówka 3,5"<=>2,5",
4. Transfer jest przyzwoity (zależy od USB 1.1/2.0),
5. Można podłaczać/wymieniać bez zatrzymywania PC.
6. Cena 54zł - niemal taka sama, a uniwesalność większa !!!