Re: blue screen IRQL win xp

Autor: Skorupa <skorupaNOSPAM_at_poczta.nom.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 10:22:08 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> IRQL a nie IRQ! To *nie* jest to samo.
>
> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2005-06&id=113

Faktycznie, mój błąd, przepraszam

> To normalne.
>
> Sprawdź, czy na niebieskim ekranie jest podana nazwa sterow-
> nika, który spowodował awarię. Powinna być.

Niestey niema ;(

> Poza tym dobrze byłoby, jakbyś napisał co to były za zmiany
> sprzętowe.

Zmiany były dosyć pokaźne: Nowy procesor (Athlon 64 3000+), płyta główna
(Epox 8KDA), dysk SATA (Samsung 80 GB), RAM (Kingston 1GB DDR 400).
Stare pozostały: dysk twardy ATA (Seagate 80 GB), karty WLAN (DWL 520+ i
Ralink) oraz napdy CD-RW (LG) oraz DVD-RW (LiteOn)