blue screen IRQ win xp

Autor: Skorupa <skorupaNOSPAM_at_poczta.nom.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 10:10:06 MET

witam.
oststnio (po pewnych zmianach sprztowych i reinstalacji win xp) pojawia
mi się bluescreen IRQ DRIVER NOT LESS OR EQUAL (czy coś w tym stylu).
Przejrzałem urządznia i okazało się, że 2 z nich korzystają z tego
samego IRQ (22) Open HCD hosta USB oraz Realtek AC 97.

czy można zmienić jakoś IRQ jednego z tych urządzeń? Niestety nie da się
  tego zrobić w łatwy sposób z poziomu win xp a i w biosie nie mogę tego
nigdzie znaleść (płyta Epox 8KDA).

Pozdr.
Skorupa