Re: Zrozumienie znaczenia parametrów procesora PIV

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 00:55:12 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dun9k9.2ro.1@Hobby.od.20.lat...

> Na 1.475V jest, natomiast na 1.425V (jak napisałeś) to takiej nie ma.

Na pudełku jest jednak 1.525V. Doprawdy nie wiem dlaczego uparcie twierdzilem,
że jest inaczej :-) Uspokoiło mnie to, aczkolwiek nie do końca, gdyż nadal
niewyjaśniona pozostaje owa sentencja ze specyfikacji mojego procesora na
stronie Intela. Cóż... być może procuś działałby bez problemu przy 1.425V,
gdyby ta pierońska płyta dawała możliwość underclockingu :-/

> Timingami się nie przejmuj, tylko ustaw duże FSB i będzie OK ;)

Uff, bo zapewne nie mają one tak istotnego wpływu na ogólna wydajność systemu,
aniżeli w przyp. ówczesnej platformy AMD?

A skoro o pamięci mowa to miałbym pytanie. Jakim programem testujecie pamiątki
i procka po o/c? Bawiłem się ostatnio MemTest86+ v1.65 i gładko przechodził
kilku h testy z Game Acceleratorem ustawionym czy to na Turbo, czy to na
Street Racer czy wreszcie na F1. Jednak początkową radość z otrzymanych
rezultatów szybko weryfikował loading Windy - resecik i szczena w dół. Czy ten
Memtest jest do bani, bo dla zadanych timingów GA (PAT) nie wyrzucił żadnych
błędów czy też może ja znowuż coś nie teges robię?
Wychodziłoby na to, że testy tym programem i/lub w środowisku DOS-owym są
daremne.