Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 23:52:45 MET

Czajson napisał(a):
> Temperatura obniżona o 20st po zmianie ze srebrnej na białą. Wierz lub nie.

No offence, ale bzdura :) Sam dużo past już 'zaliczyłem' i wiem, że taka
różnica na samej paście jest absolutnie nieosiągalna. W grę wchodzi
jeszcze jej odpowiednie nałożenie na procesor, i tylko taka opcja (przy
czym to musiał być ekstremalny przypadek) mogłaby spowodować różnicę AŻ
20 stopni. Bo miałem już przypadek, gdy temperatura się obniżyła o 15-16
stopni (to był bodajże AthlonXP 2000+) przez sam zabieg poprawnego
nałożenia pasty (zwykłej białej sylikonowej). Dobra pasta (której cena
jest wielokrotnie większa od białej sylikonowej) może dać zysk
maksymalnie ~3 stopni przy prawidłowym nałożeniu obydwu. W przypadku
'chłodnych' procesorów typu obecne AMD ta różnica będzie jeszcze
mniejsza. Z resztą testy na różnych serwisach potwierdzają moje obserwacje.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl