Re: [NoWar!] AMD czy Intel, Intel czy AMD... Intel... nie chyba AMD...

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 23:22:23 MET

Użytkownik "_Wojtek_" <wojtek_84@wytnij.to.z.adresu.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:440f52e0$0$1446$f69f905@mamut2.aster.pl...

> przeczytaj swoje posty o am2... widzisz analogie?

Nie widzę. Mi nie zależy na tym, żeby ktoś kogoś zmiatał z powierzchni. Ani
też nie czekam w napięciu na platformę AM2. Dla mnie są ważniejsze sprawy
jak wydajność. Komputer musi być cichy. Benchmarki są dla małolatów.
Równowaga sił jest dla Ciebie bardziej korzystna niż sprzątnięcie przez
którąś firmę konkurencji. Im bardziej są do siebie zbliżone wydajnościowo
tym szybciej stają się atrakcyjne cenowo.

pozdrawiam