Re: 900MHz + 384MB RAM - która winda?

Autor: Romeq <romeq_WYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 21:15:54 MET

Użytkownik " Shreek" <pulikow SPAM@SPAM poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:duk9pl$qgb$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Jaki system polecilibyście do notebooka:
> 900MHz, 384MB RAM, 30 GB HDD ?
>
> Jeszcze warto Win98SE czy może już ładować XP?

Ja tam wolalbym zainstalowac Windows 2000 Pro. Jak na MS jest to system
stabilny, dopracowany, bez bajerow, oparty na NT. Pracuje mi sie na nim duzo
lepiej niz na "nowszym" XP, ktorego to uwazam za (cenzura) :D Wkurzajace sa
wszelkie komunikaty, samonauka i wogole cala stabilnosc. A juz ta zapora
windows to wogole smiechu warte:) Polowa softu wtedy ma domyslnie odcieta
net, bo co tam;) MS ma taki kaprys i juz;) Przypominam tez, ze W2k bedzie
mial mniejsze wymagania niz XP. Jesli juz sie uprzesz na XP, to tylko w
wersji PRO.

Minusem w2k jest brak wspolpracy z przyszlym IE7 i nowszymi WMP. Jednak jest
przeciez FF, Opera czy tez Winamp. Rowniez mi sie nie podoba to, ze MS ma
zamiar wprowadzic tak szybko Viste. Zanim ona sie doprowadzi do stanu
uzywalnosci, to predzej XP dostanie ze 2 SP i moze wtedy bedzie z tego
cos... chociaz watpie.. MS idzie w kierunku "rob za usera". Czesci moze to
pomaga - mnie denerwuje, zeby nie uzywac gorszych slow;) Szkoda, ze sie nie
pojawil win2k3 w wersji home user:(((

Przypominam tez, ze do W2k trzeba wprowadzic zmiany w rejestrze (nie wiem
czy jest na to latka w postaci pliku exe) aby system poprawnie pracowal na
dyskach wiekszych od 127 GB i nie nadpisywal danych. Ja akurat nie mam
takich dyskow, wiec sie nawet nie orientuje dokladnie jak to zrobic. jednak
na notebooku 30GB - bez jakichkolwiek problemow:)))

Dodam tez, ze pracowalem na notebooku z W2k - bez problemow, wszystko gra.
W2k ma tez specjalne opcje do notebookow jesli chodzi i zasilanie;) <bycmoze
xp tez to ma - nie wiem>.

Pozdrawiam,

Robert