Plyta Asrock K7VT4A Pro nie może załapac

Autor: Piotr_M <ridan_at_gazeta.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 19:41:35 MET

Witam grupowiczów,

Kupiłem płytę Asrock K7VT4A Pro VIA KT 400A, jest na gwarancji.

Ale nim odeśle ja spowrotem moze jakiś spec od kompów potwierdzi że cos z
nia nie tak.

Na obecnej płycie ECS L7VMM2 na ktorej wszystko chodzi ok. mam hdd
samsung 160 GB z XP pro, nagrywarka dvd, nagryw cd,floppy,pamięć1024 Mb
PC2100, radeon 9200,karta wirless,karta lan,duron 1800Mhz

Coś z tym Asrockiem jest nie tak, przełozyłem to wszystko na asrocka: a on
startuje na domyslnych ustawieniach w biosie(cmos default i pikniecia
glosniczka), gdy ustawie bios (czas,datę itp) , po restarcie, w ogole nie
ma sygnalu na monitorze ani zadnych piknięc głośniczka(pisze na monitorze
no signal), trzeba znowu zworką na płycie wyczyścic cmos i znow startuje
na ustawieniach defaultowych,znów ustawienia biosu, a po restarcie - brak
sygnału na ekranie monitora i tak w kołko.
Raz udalo uruchomic się xp-ka w awaryjnym ale po restarcie systemu znów to
samo.
Odłączałem hdd i to samo.

Przełożyłem z powrotem wszystko na ECS L7VMM2 i jest ok.
z tego co wygooglowałem najrozsądniejsze może być uszkodzenie
kondensatora.

Może cos trzeba zrobić a ja nie kumam?

Dziękuję za wszelkie sugestie.

--