HP Laserjet 3200 - instalacja

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 19:33:33 MET

witam,

jest sobie takie urządzenie wielofunkcyjne (4in1) LaserJet 3200, produkowane
parę lat temu. Cały czas chodziło jedynie jako drukarka i fax oraz kopiarka.
Brakowało skanera, ale że nie był nikomu potrzebny, to nikt nie instalował.
Po paru latach naszła taka ochota. Niestety, płytki instalacyjnej nie było.
Ściągnąłem więc z netu ze strony hp rzeczy, ale tam tylko do drukarki PCLe.
Zadzwoniłem do HP infolinii i mówię,że problem mam takowy, bo brakuje jakiś
programów HP LaserJet Manager czy jakoś tak (nazwy z instrukcji obsługi).
Kobieta powiedziała,że przyślą, ale ja tam nie ufam (tym bardziej,że darmowa
jest usługa).

Stąd moje pytanie: jak zainstalować skaner pod WIN XP w tym urządzeniu?
Próbowałem zainstalować zwykłego TWAIN'a, ale nic nie wychodzi. Ktoś ma
jakieś rady lub po prostu ma takową płytkę?

Będę wdzięczny.

pozdrawiam,
danonwoj