Recowery Card i dysk SATA --Długie--

Autor: Szymon <elektryk_at_pai.net.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 17:45:47 MET

Witam
Czy któryś z szanownych grupowiczów używał tej karty z takim dyskiem. Ja mam
taki oto problem na płycie soltek SL-75FRN2-RL ze jak włozę tą karte do
slotu PCI i chcę wystartować system z dysku SATA to wyświetla śie komunikat
biosu że nie znaleziono dysku, co innego dzieje sie gdy podłącze dysk IDE
karta wyświetla swoje okno można wtedy wejść do ustawień dodam że karte
instalowałem wedłóg zaleceń ustawień biosu pierwszy napęd LAN potem HDD0 i w
ten sposób wszystko jest ok ale tylko jak jest dysk IDE już próbowałem
ustawiać rózne opcje botowania od HDD0 do SCSI włącznie i niema rezultatu,
wogóle nie wyświetla sie bios kontrolera RAID.
Czy ta karta jest uszkodzona ? nie mam możliwości sprawdzenia na innym
kompie.
Pozdrawiam.