Re: Zrozumienie znaczenia parametrów procesora PIV

Autor: Palmer <USkolupUN_TO_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 17:15:38 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dun0tk.d8.9@Hobby.od.20.lat...

> Nie, bo nie ma takiego P4 2.8C na takie napięcie.

Znaczy mnie akuratnie taki się nie trafił (niżej podałeś, że jednak jest
odmiana 1,475V)?

> P4 2.8C występuje w 3 odmianach, na napięcie: 1.475V, 1.5V i 1.525V.
> Widocznie Twój BIOS wykrył, że posiadany przez Ciebie CPU jest na
> napięcie 1.525V i takie ustawił.

W każdym razie posiadam procesor o parametrach, jakie podawałem poprzednio,
tj.:
sSpec Number: SL6Z5
Core Stepping: M0
Dzięki nim odnalazłem specyfikację swojego procesora na stronie Intela i
zapytałem o znaczenie innych wyszczególnionych tam parametrów.
Może to jakaś sprytna Intelowska mistyfikacja, albo mam mówiąc kolokwialnie -
zwaloną płytę główną.

A BTW, być może ma to jakieś znaczenie. Otóż odczyt z SPD pamiątek odbiega od
specyfikacji podanej na stronie producenta tychże (zamiast nieco mocniejszych,
timingi są luźniejsze).

Pozdr.,
Palmer