Re: Jaki DVD - ROM ?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 15:45:57 MET

KRS napisał(a):

> Zamierzam kupić odtwarzacz DVD do kompa i zwracam sie do was z pytaniem.
> Jaki model wybrać czyli jakiej firmy ewentualnie jakis konktetny model.
> Ważne żeby nie miał problemów z odtwarzaniem filmów, gier i żeby był cichy.

Ja kupiłem najzwyklejszego LG ze sklepu komputerowego, model mogę
sprawdzić, ale nie wiem czy jest sens, bo to było już jakiś czas temu i
nie wiem czy jest jeszcze produkowany.
W każdym razie nie doświadczyłem problemów o których mówisz, pięknie
wszystko czyta, głośny też nie jest, no chyba że szukasz czegoś naprawdę
bezgłośnego, to wtedy chyba rzeczywiście sprzęt z górnej pułki. :)

# /George Orwell - Rok 1984/