Re: LightScribe vs LabelFlash - trwalosc

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 14:46:59 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Palmer*, która zaskrzeczała:

> Wiem tyle ile ze strony sklepu ProLine, do którego link zapodał Sander.
> Poprzednio powinienem zapytać nieco inaczej, a mianowicie czy znacie jeszcze
> jakiś innych producentów niż te ze strony sklepu?

Myślałem że sobie ironizujesz. Ale do tematu, to z tego konsorcjum które
wymyśliło LF to znam komercyjnie dostępne w PL (i w ogóle w świecie poza
Japonią) tylko wyroby NECa, który zresztą często jest taki "wyrywny".
Pewnie za jakiś czas następne wypuszczą swoje wyroby... albo i nie jeśli
się nie przyjmie.

--
Saiko Kila - UIN 223788653
"Widzieliśmy tam nawet olbrzymów - Anakici pochodzą od olbrzymów - a w