gericom overdose

Autor: mBe <psych_at_NOSPAMmaster.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 12:36:08 MET

witam
mam taki problem: zdechl wentylator w notebooku gericom overdose
i nie wie mjak sie za niego zabrac, zeby rozkrecic. ma milion srubek i nie
wiem czy jak sie go rozkreci, to da sie zlozyc do kupy. ktos mowil ze po
rozkreceniu, zlozenie go jest prawie nei mozliwe,ale jakos nei chce mi sie w
to wierzyc. Potrzebowalbym jakis PDF ze schematem budowy. na stronei gericom
jest po nei miecku i nic nie mogew znalesc, wersja angielska slab dziala.

--
Pawel M.
http://www.hardcore-glogow.prv.pl