Re: Jaki monitor LCD z tunerem TV - 19 cali ?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 10:41:59 MET

"gofannon" <gofannon@nospam.wp.pl> wrote in message
news:dugtdc$pup$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> W najblizszym czasie zamierzam kupic 19 calowy monitor z wbudowanym
> tunerem TV.
> W tej chwili zastanawiam sie nad jednym z trzech modeli:
> - LG 193ST
> - Samsung 931MW
> - Acer Ferrari F19
> Do wydania mam max 2300 zl.
>
> Z gory dziekuje za wszelkie komentarze..

Ja mam i polecam Samsung 931MP, tuner tv plus monitor o parametrach i
matrycy modelu 193P+.
Plus tego monitora to duza liczba wejsc - chinch, s-video, RGB(SCART) oraz
component (YbCrPb).
Mam, jestem zadowolony, choc troche przeszkadza mi gradacja odcieni przy
niskich parametrach jasnosci i kontrastu.
Monitor posiada ladne i czytelne menu, dvi oraz d-sub. Mozna podpiac pod
niego video czy konsole, do tego wbudowane radio.
Monitor nie ma kabla dvi w zestawie wiec to dodatkowy koszt.

Daniel