agiepe algo gafika?

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 23:36:41 MET

Witam
mam pytanko, czy plyty intelowskie (chyba i847 - nie wime bo nie ma nic na
plycie napisanego a pudelko jest u klientki) moga ruszyc z dziabnieta karta
graficzna lub agp? no bo jak nie ma ramu to krzyczy a ostanio mam dziwne
objawy, komp rusza, jet pikniecie wiatraki sie kreca ale na monitorze
ciemno - nie przelacza sie na odbior z kompa. Zmienialem grafike tez to samo
co to moze byc?
dodam ze takie klocki zacely sie po nadpisaniu pliku ntldr w win 2000
plikiem ntldr z plytki xp - czy w tym pliku sa jakies ustawienia sprzetu
ktore mogly spowodowac uszkodzenie plyty (sorki ze to ostanie troche
entegiem zajechalo)
pozdrawiam

--
nemo