Re: 900MHz + 384MB RAM - która winda?

Autor: jaszczur <mija.szybko_at_czas.op.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 22:54:48 MET

Przeglądam pl.comp.pecet
a tam użytkownik *red* pisze:

> No i penis.
Toś się facet popisał...

> Ja myślę, że nawet mógłbyś DOSa do dzisiaj używać.
Źle myślisz, as easy as nie zastąpi mi excela, itp.

Nie znamy potrzeb twórcy tego wątku, więc możemy sobie gdybać,
w sposób podany niżej:

> coraz więcej softu nie poleci na czymś starszym niż 2k, nie wspominając
> o "bezpiecznym" FAT, stabilności systemu zwłaszcza jeśli jesteś
> developerem), itd...
...itp. Jeden przykład: program użytkowy szybciej działa na komputerze
z DOS lub w9x niż na komputerze z XP. Przez szybciej rozumie się
wykonanie pracy w czasie o 70% krótszym. I co powiesz na to, oprócz
"no i penis"? Czy ten fakt będzie uzasadniam potrzebę wdrożenia systemu
w9x zamiast XP?

--
'''..\
<  _|  (