Problem: Windows Server 2003 sam sie zamyka

Autor: <lukask69_at_gmail.com>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 22:43:49 MET

Witam..

Mam zainstalowany Windows Small Business Server 2003 Premium Edition z
SP1. Jest to wersja 180-dniowa. Zaraz po instalacji aktywowałem system
ten działał bez problemów, ale od wczoraj kilka razy się
wyłączył.
Dziwne to o tyle, że nic ostatnimi czasy nie zmieniałem i pracowałem
jako user z ograniczonymi uprawnieniami. System zamyka wszystkie
aplikacje i wyłącza komputer. Po włączeniu dziala okolo 2-3h i
znowu
to samo. Pod linuxem dziala non stop i nic sie nie dzieje, dlatego
mysle,
ze to wina systemu.. CO to może być i jak to naprawić?

Lukas