Re: dzieki dzieki

Autor: Quish <quish_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 22:17:22 MET

Luk napisał(a):
> Dziala!
> Dzieki za rade jak sie spotkamy stawiam browara:D
> Ze sie nie skapnalem wczesnie... troche podobna sprawe mialem z Kingstonem.
> U mnie on nie dzialal na 400 na 333 szedl bez problemu.
> Mam Bartona 2500+ wiec dziala na 333 tak jak pamiec. Duza jest roznica w
> wydajnosci jezeli z tym procesorem ustawiam pamiec na 333 i na 400?
>
> Dzieki jeszcze raz zaoszczedzilem mnostwo czasu i nerwow napewno tez:)

No problem. Wydajnośc trochu gorsza ale do przełknięcia,można za to z
timingami poszalec-nawet słabe kości dadzą się ostro ustawic. Z
kingstonami nie powinno by problemów. Na tej płycie to 400Mhz chodzą
całkiem normalnie,ale tylko jak masz FSB 200. Przy FSB 166 chodzą jak
wypadnie.Ja na te płyty zazwyczaj pchałem semprony-sam mam 2300+(zresztą
   bez problemu działa na FSB 200 i wtedy każde kości dobrze chodzą).
Pozdr