Problem z grafiką?

Autor: Marcin K. <ciapek_k_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 21:53:22 MET

Witam !!! Panowie (i Panie) ja już nie wiem co mi sie dzieje. Mam stary
monitor (ok. 10 lat) i jest to taki model, że przy zmianie rozdzielczości
robi "pstryk". Ostatnio zaczął dziwnie mrugać i pstrykać podczas pracy.
Pomyślałem, że sie juz kończy i że dziadka trzeba bedzie wymienic, ale coś
mnie podkusiło i podpiąłem monitor pod laptopa i... działa bez zarzutu. No
to grafika. Kombionowałem z rozdzielczościami, odswieżaniem, sterownikami i
nic (jak sie usunie sterowniki to działa :-)). Karte mam GF4 MX440 64DDR też
juz nie młodą no to pewnie sie coś przepaliło i karta nie wyrabia. Zaniosłem
karte do sąsiada, bo ma podobną, podmieniłem i u niego działa dobrze. No to
ostatnia możliwość - cos mi AGP na płycie szwankuje. I to znowu nie to, bo
sąsiada karta u mnie działa super i nic sie nie dzieje (też ma GF4). Jakem
mgr inż. informatyk to normalnie nie wiem co sie dzieje :-) Jeśli ktoś ma
jakis pomysł to prosze o rade, a jak nie to może ktoś chce kupić moją
grafike :-) a ja sobie kupie nową.
Pozdrawiam
Marcin