podłączenie dziwnego monitora

Autor: Krzysztof <ksnarUSUN_TO_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 21:35:37 MET

Witam Was!
Problem mam następujący:

Mam mały (10'') monitorek ciekłokrystaliczny, mono, VGA, stary. Firmy
SlimAge, model 30.
Jest do niego tylko jedna wtyczka!
Zespolone tu jest zasilanie oraz sygnał wideo. Kabel jest firmy 3M, ma
wybity numer 10326. Zakończony jest wtyczką męską 26 pinową, piny w 3
rzędach, coś na kształt d sub (mam na myśli zwykły kabel 15 pinowy do
monitora), tylko oczywiście szerszy.

Problem mój jest nastepujący: muszę go podłączyć do zwykłego komputera,
wyposażonego w kartę vga, z wyjściem d sub 15 pin.

Czy ktoś w Was zetknął się z taką wtyczką, zna może adapter albo chociaż
specyfikacje takiego kosmicznego podłączenia?
Dzięki za wszelką pomoc
Krzysztof