Re: upgrade bios'u

Autor: Quish <quish_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 21:16:15 MET

Luk napisał(a):
> Kupilem 512 mb ram i nie wspolpracuje ta kosc akurat z moja plyta glowna.
> Komputer wogole nie wstaje. Czy upgrade biosu cos pomoze i pamiec bedzie
> dzialac poprawnie??? Posiadam plyte MSI KT4AV data bios'u 10/03/03
>
> Lukasz

Hehehe.... mam to samo-ten chipset tak ma.
zrób tak:
1.Komp off
2.zworka clear cmos na 5-10s i powrót
3.Komp on i do Biosa
4.Ustawienia pamięci i częstotliwośc DDR ustawiasz na 333 Mhz
5.Teraz ustawiasz resztę (głównie FSB)
6.Zapis i restart

Ten chipset działa na 400 Mhz ale zależy z jakimi pamięciami i prockiem.
Ja mam kingmaxy i goodramy i nie działa,ale na takiej samej płycie
odpalałem kingstony i szły.
Pozdr