Problem z zasilaniem w USB

Autor: Paweł <pawel_swidwin_at_tenbit.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 19:09:34 MET

Witam!

Mam klawiaturę podłączoną do USB. Na klawiaturze są jeszcze dwa wejścia USB.
Klawiatura spełnia więc rolę HUB'a. Gdy podłączam urządzenie IrDA do jednego
z wejść na klawiaturze, XP wyrzuca mi błąd, że zasilanie jest przekroczone.
Jak przydzielić klawiaturze (więc hubowi) większe zasilanie? Oprócz wejścia
do którego podłączona jest klawiatura (na płycie głównej) jest jeszcze
wejście do którego podłączony jest skaner. Odłączenie skanera nie pomaga. Co
robić?